Junior Purchase Assistant

Het beste wat de natuur te bieden heeft, zonder nare bijsmaak

Wij zijn er om de allerlekkerste sappen te maken, zonder nare bijsmaak. We maken het verschil door te staan voor het product en de kwaliteit die we leveren, we gaan op alle vlakken een stap verder. Dit begint bij boeren een eerlijke prijs voor onze hoogwaardige grondstoffen te betalen. We creëren de beste werkomgeving voor mensen die onze passie delen, samen bieden we onze klanten en leveranciers ongekende meerwaarde.

De belangrijkste schakel in het succes van Ariza zijn onze medewerkers en hun onderlinge samenwerking. Wij geloven in teamwork en staan klaar voor elkaar, net zoals we dat doen voor onze klanten en onze leveranciers. Dat maakt ons wie we zijn.

Wil jij werken binnen een hecht team vol enthousiaste collega’s en aan de slag gaan om ons inkooptraject in goede banen te laten verlopen? Solliciteer dan nu op deze vacature!

JUNIOR PURCHASE ASSISTANT (32 – 40 UUR)

De Junior Purchase Assistant staat in het midden van onze organisatie ondersteunt het team zowel administratief als inkoop gericht. Je pakt alles op wat je ziet en helpt het team excelleren. Hij/zij verricht administratieve werkzaamheden ten behoeve van de afdeling Finance en Inkoop. Geeft zelf geen leiding.

De taken van de Junior Purchase Assistant:

  • Je plaatst en monitort de inkooporders
  • Je verwerkt de inkoop facturen in de administratie
  • Je verzamelt, verwerkt en beheert leverancier gegevens in het ERP-systeem (Microsoft Dynamics)
  • Je organiseert en plant de inkomende goederenstroom en kunt antwoord geven op vragen rondom deze leveringen
  • Je werkt afspraken met leveranciers uit en legt deze vast in raamovereenkomsten
  • Je behandelt vragen vanuit leveranciers, het inkoopteam en overige collega’s
  • Je zorgt dat de interne procedures m.b.t. inkoopfacturen worden bewaakt en nageleefd

De ideale kandidaat heeft…

De ideale kandidaat voor deze functie is servicegericht en is in staat om onder druk te werken in een dynamische organisatie. Daarnaast heeft de kandidaat goede computervaardigheden (MS office) en eventueel ook kennis van ons ERP systeem (microsoft dynamics).

Wat wij daarnaast hopen te vinden in onze nieuwe collega:

  • MBO / HBO werk- en denkniveau.
  • Ervaring vanuit een vergelijkbare (internationale) positie is een pré.
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en schrift en een goede beheersing van de Duitse taal is een pré.

Wat wij bieden:

  • Een salaris dat past bij jouw kennis en ervaring.
  • Een afwisselende baan in een ondernemende, gedreven en groeiende omgeving.
  • Een goede pensioenregeling.
  • Jaarlijks 30 vakantiedagen (op basis van fulltime dienstverband).
  • Elke week huisgemaakte soep en salade van Maria
  • Toegang tot een online cursussen portal van Goodhabitz, zodat jij jezelf kunt blijven ontwikkelen
  • Een geweldig team van enthousiaste collega’s met hart voor het bedrijf.
  • Een prettige en informele werksfeer, waarin we samen het beste resultaat voor onze klanten willen bereiken.
  • Een borrel op ons dakterras, karaokeavonden, sportieve uitstapjes naar de sneeuw en nog veel meer.

We willen de beste werkgever zijn die jij je als werknemer kunt wensen. We investeren in je ontwikkeling, belonen initiatief en zorgen voor een erg prettige werkomgeving. Naast hard werken en presteren staan saamhorigheid en plezier daarbij centraal.

Heb jij interesse in deze functie?

Stuur jouw motivatie en CV naar hrm@ariza.nl ter attentie van Tom Schatorjé.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

  • Max. file size: 64 MB.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Watch our movie